کشف سه کیلوگرم تریاک از معده سرنشینان یک خودرو در بجستان (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) تشدید نظارت بر اتاق‌های فرار تهران دستگیری متهم‌به‌جعل مهر‌های ادارات در مشهد شانه کردن مو چه تاثیری در سلامت و زیبایی آن دارد؟ رفع تندی غذا با چند راهکار ساده عوارض روانی سقط جنین روی مادر نقش موثر مامایی در کاهش آمار سزارین و افزایش زایمان طبیعی پوسیدگی‌های دندانی و افت عملکرد مغز و قلب | بیماری‌های دهان با بروز برخی سرطان‌ها ارتباط دارد هشدار! تزریق این دارو فقط باید در بیمارستان انجام شود آموزش عبور و مرور در خیابان را  از  خردسالی شروع کنیم آنچه باید درباره غذا‌های کنسروی بدانید دستگیری سارق حرفه‌ای موبایل با پوشش زنانه در مشهد + عکس تداوم توزیع شیر مدارس خراسان رضوی در سال آینده شکایت آموزش و پرورش علیه یک سریال نمایش خانگی چرا زوجین اغلب بعد از ۸ سال زندگی مشترک از هم جدا می‌شوند؟ سرگذشت تلخ زنی در مشهد که به تله مرد شیطان صفت افتاد بازسازی صحنه سقوط و مرگ مشکوک جوان ۱۷ ساله در مشهد جوان مرگ مغزی در مشهد به چهار بیمار زندگی دوباره بخشید (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) لغو ۲ پرواز ایلام - تهران به علت شرایط نامساعد جوی (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

پلیس مشهدی یک زن را از چنگال دالتون‌های چاقوکش نجات داد

  • کد خبر: ۱۵۴۰۴۹
  • ۱۸ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۴
پلیس مشهدی یک زن را از چنگال دالتون‌های چاقوکش نجات داد
یکی از نیرو‌های لباس شخصی پلیس مشهد که برای نجات زن جوان از چنگ دالتون‌های زورگیر وارد عمل شده بود، از ناحیه پا هدف ضربه چاقو قرار گرفت و روانه بیمارستان شد.

به گزارش شهرآرانیوز، ساعت ۱۹ سه شنبه شب گذشته؛ ۳ جوان که سوار بر دو دستگاه موتورسیکلت هوندا بودند به سمت زن جوانی یورش بردند تا گوشی تلفن هوشمند او را زورگیری کنند. هنگامی که زورگیران چاقوکش در اطراف زن جوان قرار گرفتند ناگهان یکی از ماموران لباس شخصی پلیس که در حال عبور از خیابان شهید سوختانلو بود متوجه ماجرا شد و بی درنگ با کمک دو تن از شهروندان وظیفه شناس به طرف زورگیران موتورسوار رفت تا زن جوان را از چنگ آن‌ها رها کند، اما دزدان چاقوکش در حالی او را هدف ضربه چاقو قرار دادند که یکی از زورگیران را دستگیر کرده بود و همدستانش قصد داشتند او را از محل فراری دهند.

در همین حال و با گزارش ماجرای زورگیری به پلیس ۱۱۰، بلافاصله افسران گشت کلانتری طبرسی شمالی به طرف خیابان شهید سوختانلو حرکت کردند و یکی دیگر از موتورسواران را که برادر زورگیر دستگیر شده بود به دام انداختند، اما سومین متهم با استفاده از تاریکی شب گریخت.

لحظاتی بعد پلیس فداکار، توسط امدادگران اورژانس به بیمارستان شهید هاشمی نژاد مشهد انتقال یافت و تحت درمان قرار گرفت. از سوی دیگر دالتون‌های زورگیر در حالی به کلانتری منتقل شدند که ۲ دستگاه گوشی تلفن و ۲ دستگاه موتورسیکلت سرقتی به همراه ۲ قبضه چاقو از آنان کشف و ضبط شد. تاکنون ۵ تن از مال باختگان دو برادر زورگیر را شناسایی کرده اند که یکی از آنان دارای سابقه زورگیری گوشی تلفن است.

بررسی‌های پلیس نشان می‌دهد زورگیران مذکور در مناطق بولوار طبرسی شمالی و پنجتن و رسالت اقدام به سرقت گوشی کرده اند که تحقیقات برای کشف جرایم دیگر آنان و همچنین دستگیری متهم فراری ادامه دارد.

منبع: رکنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->